16. mai 2010

Audi R8

I maipermen lå det en godbit og ventet på meg her hjemme, nemlig husets nyeste kjerre. En Audi R8 stod klar for å bli tatt bilder av, og jeg hadde en god del planer og ting jeg ville gjøre med denne bilen her. Jeg hadde også bestilt meg en softbox, som kom veldig godt til nytte når jeg tok bilder av denne bilen. En av planene var ihvertfall å prøve meg på mitt første followcam med bilen, og det ble en stor suksess!

Etter å ha tatt godt over 800 bilder av denne bilen legger jeg her ut kremen av kremen, hele 19 bilder! Det meste er eksteriør, men det er litt smårusk av interiøret også. Husk at du kan klikke på bildene og nyte de i høy oppløsning!
Enjoy!













4 kommentarer:

  1. imponerende magnus! bra jobbet!

    SvarSlett
  2. Talent! :) Flink du er!

    SvarSlett
  3. Stian fra meida ;P17. mai 2010, 14:12:00

    Hey man, faen fete bilder!

    Keep doin' what you love!

    SvarSlett
  4. Menig Ingebrethsen17. mai 2010, 15:17:00

    Jøss! diggbar bil! fine bilder!

    SvarSlett