22. feb. 2011

Eikedalen Nightshoot

En sen fredags kveld var det duket for nightshoot i Eikedalen, og det var en stor gjeng som spilte opp til dans. Andreas Johannessen inviterte meg til å ta bilder, noe jeg mer enn gjerne stilte opp til. Så, jeg pakket blitser og det som var, og suste rett fra jobb opp i Eikedalen for å rekke showet. Hoppet hadde en flate på ca 20m om jeg ikke tar helt feil, og shapegutta hadde arbeidet i timesvis for å få alt til å se og føles legit ut for de som er både foran og bak de mange kameraene som var tilstede. Det ble disket opp mye bra kjøring, og jeg tror at alle ble nøgd med kvelden. Ole-Espen avsluttet kvelden med et nydelig splitthopp i adams drakt, noe han begynner å bli meget komfortabel med.

Det var litt hat å måtte stå opp for å rekke 0758-toget til Geilo dagen etterpå, siden jeg ikke var i sengs før i tretiden... Hardt liv! Uansett, takk for en fin kveld, og det var kult at gutta ville ha meg til å ta bilder på location. Sjekk ut Airtime Productions og Everyday Is A Tall Tee Day!

Jeg slenger ut noen av de bedre bildene fra kvelden, men et fullt sett på 22 bilder kan lastes ned på www.mnyfoto.com!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar