14. mai 2011

Snadder fra April

Lenge siden jeg har lagt ut noe nå! Har drevet mye med video i det siste, etter at jeg kjøpte meg et GoPro Hero HD! Anbefaler deg å ta en tur innom min YouTube-kanal! Om ikke så alt for lenge kommer det en edit fra Geilo i påsken der. Jeg må bare sette meg ned og koke sammen noe ordentlige greier først. Jeg har også begynt å stelle i stand et stort antall timelapses, så forvent en heftig timelapse-kolleksjon om ikke så alt for lenge :)

Bildene jeg har å by på er av litt forskjellig karakter. Det har ikke blitt tatt så alt for mye bilder som tilfredsstiller mine kvalitetskrav til denne bloggen, men her kommer nå noe!


























Skateren på begge bildene er Didric Aardal Lothe, gutten i Galgebakken er Petter Solheim.
Bilene er en Audi Q5, og en Audi A4 Allroad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar