24. jan. 2012

Mac-attack

Hoi!
Har ikke blitt så mye bilder her i det siste. Kameraet har vært fremme støtt og stadig, men det har ikke blitt noen store mesterverk siden sist. Jeg har byttet ut min trofaste pc med en Macbook i det siste, og nå har jeg endelig fått lagt inn det som trengs for å få jobbet litt med bildene mine. Det var en kranglete prosess i starten, men omsider begynner jeg å bli gode venner med denne tynne lille macbook airen jeg nå drar med meg over alt. Var litt skeptisk til hvorvidt den kom til å være brukelig til bildebehandling og det jeg driver med, men den har ikke skuffet meg enda!

Nok om det, her kommer litt bilder! Det er bilder av ymse slag, men overraskende nok ingen bil-bilder! Jobb og skole har tatt opp alt for mye av tiden min nå om dagen, men forhåpentligvis kommer det seg etter hvert :)
































Nå går jeg en spennende periode i møte, fra og med mandag starter en to ukers foto-periode her på Noroff! Endelig litt av det jeg har aller mest lyst å drive med. Resultater kommer nok fortløpende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar