8. mars 2010

Audi TT - permfotografering!

Kom hjem på første permisjon på fredag, og har ikke lagt på latsiden! Deilig å komme i gang med et ordentlig fotokamera i hendene igjen. Nå er det en stund siden sist, men jeg har nok av bilder som jeg jobber med, og se opp i de kommende dagene! Jeg har tatt noen bilder av en Audi TT, som du skal få se ett bilde av. Mine trådløse sendere har streiket, og jeg venter på mine PocketWizards, som kommer på fredag! Gleder meg vilt, blir deilig å få noen ordentlige radiosendere. Det har vært et helvete å jobbe med de radiotriggerene jeg har nå, siden de fungerer når de vil. Jeg har likevel fått tatt bilder av en Audi A4 Allroad, Audi A6 i et lagerlokale som fungerte fint som studio med noen blitser. Jeg rakk såvidt å ta noen bilder av TTen utvendig før triggerene sa takk for seg. Heldigvis ble de ganske bra!

Jeg styrer og durer litt med de andre bildene, men det ble veldig mye bra. Legger ut et bilde av TTen nå, så kommer flere iløpet av uken! Skal også peise på meg permuniformen og ta en liten selvportrettshoot en kveld, om det blir tid. Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar