12. mars 2010

PocketWizurrrds

ENDELIG har jeg fått meg mine PocketWizards! Har lenge nå brukt billige radiotriggere fra Dealextreme til 200 kr stykket, og nå i slutten streiket de totalt. Jeg bestilte meg en trepakning med PocketWizards på eBay rett etter jul, men ble svindlet for den nette sum av 3200,- kroner. Jævlig fett, og siden jeg var i militæret fikk jeg ikke lagt inn svindel-claim hos PayPal og får ikke pengene tilbake heller. Fikk støtte fra Kjapt Svar på 2000,- også, så jeg bærer jo ikke hele greia selv.

Uansett, i dag fikk jeg tre stykker levert på døren, helt rått! Har savnet disse triggerene helt sykt. Måtte jo selvfølgelig teste dem litt, så jeg rigget opp en blits med min hjemmelagde diffuser og knipset litt bilder! Syntes produktfoto er morro, så tok noen bilder av den ene PocketWizarden. Nå reiser jeg jo snart opp i militæret, men disse triggerene skal definitivt få kjørt seg framover.
Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar