30. jan. 2011

Wrapup: Januar 2011

Nå er livet endelig igang igjen, etter et års pause i Forsvaret! Det har jo bydd på gode fotomuligheter, men det er veldig deilig å ha det bak seg. I løpet av januar har jeg tatt litt forskjellige bilder; Winter Challenge 2011 på Dagali Opplevelser, Urban Exploring i Bergen, forsøkt en streetrail på Geilo og tatt litt bilbilder til annonser.

Det første bildet er det eneste materiale som var nogen lunde brukandes fra en litt mislykket railsession på Geilo! Godeste street-pete prøvde så hardt det lot seg gjøre, men den brutale kinken i railen var ikke til å temme. Han kunne ihvertfall oppsummere dagen med en god ribbeins-massasje!




















Jeg tar til stadigheter bilbilder til annonser, og er er ett av detaljbildene fra den ene serien, med litt ekstra fjong etterbehandling. En Audi A3 2010 mod. Jeg bruker som regel alltid eksterne blitser på disse bildene, men det droppet jeg her.














 Urban Exploring er utforsking av forlatte bygg/tuneller/hva enn som er av interesse. Det er utrolig spennende, og fascinerende å kikke rundt i hus og bygg som er forlatt til de som ønsker å være der. Dette er et sted i Bergen, men jeg skal ikke røpe hvor :) Hadde kun med 50mm 1.4 på denne turen, men skal definitivt nedom med vidvinkel og utforske mer!















Jeg har også vært med på Winter Challenge 2011, som tar sted på Dagali Opplevelser. Her måkes det en isbane på en liten innsjø, og det kjøres svin så lenge helgen varer! Er du interessert i å sjekke ut hele den 57-bilders serien fra dagen er det bare å klikke her!





















Nå er forresten www.mnyfoto.com bestilt, og i vente på programvare og kunnskap skal jeg etter hvert få opp en staselig hjemmeside der, med portofolie og alt! Det blir bra saker. Når jeg blir ferdig. Inntil videre blir du videresendt til denne bloggen fra nettsiden. Skal prøve meg i Adobe Dreamweaver, og forhåpentligvis tar det ikke så alt for lang tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar