9. jan. 2011

Latest news

Lenge siden jeg har fått lagt ut noe nå, og tenkte at det var på tide at jeg lå ut litt av det som har blitt tatt i det siste! Noen av bildene her er fra serien jeg hadde fra Lakai sin Nordic Tour i sommer, den var også featured på tacky.no! Se hele serien på www.tacky.no ved å klikke på linken!





















Her er det Brian Londono øverst i en gap to flat, og nederst er det Vincent Alvarez i det jeg mener å huske er en ss blunt to fakie.

Et annet bilde er et bilde av en kompis som hadde lite å ta seg til å militæret på kveldstid, og dro fram skiene, en sprayboks og mekket en rail av det han fant. Her eksperimenterte jeg litt med fargefiltre på blitsen og fikk ett bilde jeg ble ganske fornøyd med!













De to siste bildene går ut til alle sambandsjegerene, troppskommandoplass 2A etablert under nordlys på artsletta ved Setermoen leir! Hat...












Min tolkning av et år med tjeneste for "fedrelandet":

























Thomas Svang & Thomas Falbach i daglig tjeneste.

Husk å klikke på bildene for å nyte de i ordentlig størrelse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar