18. mars 2012

Eikedalen-shred

Fikk en telefon i går kveld om jeg var stoka på å være med Pete og Lølle opp i Eikedalen i dag. Kjip som jeg var tenkte jeg å jobbe med skoleprosjekter i dag, og planlagte å tilbringe dagen innendørs. Jeg våkner opp til fuglekvitter, og i det jeg så den knall blå himmelen utenfor angret jeg helt enormt. Tok en telefon til Pete, og de var en halvtimes tid foran, på vei til Eikedalen. Jeg tenkte kanskje å ta en fjelltur og knipse litt med kameraet, med det ble rett og slett for dumt! Hev stæsjet i bilen og freste oppover, 50 minutter senere var jeg på plass i Eikedalen.

Det var helt enormt vekslende vær, og vi måtte sitte mye og vente på sprekker i skylaget for å få det riktige lyset. Men når det først kom var det helt episk! Bygget en kicker over et tre, må ha vært en step-down på 5-6 meter, og det var så jævlig gøy! Fikk meg en tur foran linsen når godværet var passert, med Lølle bak kamera... Det nye kamerahuset er helt RÅTT til actionfoto!

Uansett, nok pjatt, her kommer en heftig bildekavalkade fra dagen!




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar