2. mars 2012

Ny kåbbåi i byen

Endelig tid til å pumpe ut noe bilder her! Det har vært mange begivenheter å bryne seg på de siste månedene. Jeg ble hanket inn som fotograf til Winter Challenge 2012, er årlig arrangement som består av høy fart på en isbane, etterfulgt av høy promille i en bar. Utrolig artig arrangement! Første året jeg er med på hele kalaset, og gleder meg allerede til neste år.

I tillegg stilte jeg opp som fotograf på Coanda Winter Experience, som også innebar hard kjøring på isbane. Her fikk jeg også kjørt litt S4 (med ca 430 hk!), og det gikk jaggu vilt for seg! Det var en tysk frøken som satt på noen turer, og hun ble sjokkert over hva ungdommen lærer her i Norge nå til dags.

Her hin dagen fikk jeg jaggu meg et nytt kamerahus også! Fikk kloen min i et veldig pent brukt EOS 1D Mark III, et råbeist av et kamera! Det krever sin tilvenning for å temme dette udyret, men jeg begynner å få dreis på saken etter hvert. Gleder meg til å få testet det ut ordentlig i felten, noe jeg ikke har hatt helt tid til enda. Jeg dro med meg kamera under armen når jeg dro på noen ærend i byen i dag, og slo ut håret litt i etterbehandlingen, så de første bildene under er tatt med nyervervingen min, mens jeg spradet rundt mellom ærend!














































Litt av hver der altså, men følger standarden her inne: mye bilbilder, mye bikkjebilder, og noe annet rart. Når jeg hadde fått 1Det måtte jeg leke litt med det, samt ta annonsebilder for mitt 40D som jeg nå skal selge, så da prøvde jeg meg litt fram med lyset. Vil du kjøpe min kjære 40D kanskje? Annonse er her!

Bildet av plakaten er min første plakat som jeg har laget for Hulen, etter å ha blitt spurt om jeg kunne tenke meg å ta noen små designjobber der. Det kommer nok mer etter hvert!

Jeg knipser som en gal om dagen med den nye babyen min, og om en måned skal jeg nå til New York og knipse enda mer. Har ikke ord for hvor HARDT jeg gleder meg! Samme dag jeg lander fra to uker i NY går flyet videre til Berlin, og en knapp uke der. Klager ikke!

Så det er mye godt i vente, følg med! Og som vanlig, legg igjen en kommentar hvis du vil varme hjertet mitt littegranne. Er ikke så mye som skal til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar